EDU 4 YOU
Telegram
Вступ 2021, Факультет маркетингу
Ліцензійні обсяг
Спеціальність "Маркетинг"
Маркетинг як філософія сучасного бізнесу акцентує увагу на якомога глибшому розумінні потреб клієнта. Ти маєш знати їх стать, вік, дохід, хобі, вподобання тобто будь-яку деталь, яка надасть комплексне знання про покупців вашого товару чи послуги.

Саме це в майбутньому допоможе тобі створювати і просувати на ринку товар, який буде «сам себе продавати».
Конкурсні предмети
Освітня програма
"Маркетинг"
Вартість навчання
Освітня програма "Маркетинг"
Заочна форма навчання
13 500
грн
Дистанційна форма навчання
13 500
грн
Якщо ти задаєшся питанням «Чи підходить мені маркетинг?», тоді спробуй відповісти, чи цікавить тебе:
  • Як споживачі приймають рішення про купівлю того чи іншого товару?
  • Як зробити так, щоб купили саме цей товар, а не схожий товар конкурента?
  • Чому саме так, а не інакше було знято певну ТБ-рекламу?
  • Що таке «мислення поза рамками» і як воно допомагає створювати цінність для споживачів і генерувати прибуток для компанії?
Чи хочеш ти:
  • Отримувати досвід практичної роботи та формувати своє резюме вже під час навчання в університеті?
  • Навчитися думати креативно і аналітично водночас, підкріплювати креативні ідеї фактами та цифрами?
  • Бути особливим і робити речі навколо особливими?
Якщо на більшість із запитань ти відповів ствердно, то маркетинг – однозначно, твоя сфера!
Telegram
Вступ 2021, Факультет маркетингу
Переваги навчання на освітній програмі "Маркетинг" в КНЕУ ім. Вадима Гетьмана:
значні кар'єрні перспективи, у сфері що стрімко розвивається
Фахівці, які здобули маркетингову освіту в КНЕУ, працюють в усіх секторах економіки, на підприємствах різних форм власності та різного масштабу. Наші випускники користуються попитом на ринку праці не лише в Україні, а й у країнах близкого і дальнього зарубіжжя, їх можна зустріти в європейських офісах Amazon, L'Oréal, Nestle та інших міжнародних компаній
1
участь у соціальних та культурних проектах факультету маркетингу
Осіння казка, СтудБум, КНЕУ Сушка, благодійні ярмарки та багато інших студентських конкурсів і проєктів відкривають широкі можливості для розвитку творчого потенціалу й отримання організаційного досвіду, навчать працювати в команді та дозволять знайти добрих друзів. Завітай на сторінку Центру культури та мистецтв КНЕУ
2
Багато вакансій від наших партнерів
Вітчизняні й міжнародні компанії - партнери факультету постійно пропонують вакансії в сфері маркетингу
3
участь у роботі органів студентського самоврядування
4
багато наших студентів починають працювати за спеціальністю вже з 2-3 курсу,
отримуючи практичний досвід ще під час навчання
5
великий вибір спортивних секцій на будь-який смак.
6
А тепер докладніше про освітню програму “Маркетинг”!
Цілі навчання
Бакалаври маркетингу, підготовлені у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», можуть працювати менеджерами та керівниками маркетингових і комерційних департаментів компаній та виконувати наступні функції:
Дослідження ринку
Вибір цільових ринків
Розробка стратегії
Створення нових продуктів і управління товарним асортиментом
Вибір цільових ринків

Розробка цінової і збутової політики

Ключові навички, які ти отримаєш після завершення навчання
Комунікативні навички.
Здатнісь правильно говорити, писати, вміло формулювати і доносити свої ідеї, пояснювати і переконувати дуже важлива для маркетолога, як для взаємодії всередині компанії, так і з бізнес-партнерами, корпоративними та індивідуальними клієнтами.

1
Глобальне мислення.
Для успішної роботи світогляд професіоналів має виходити за межі певного бізнесу, однієї культури і традицій. Необхідно вміти бачити всю «картину» в цілому, знаходити і приймати стратегічні рішення в глобальному контексті.
2
Креативність.
Новаторство і креативність є ключами для досягнення успіху в різних сферах діяльності завдяки здатності створення товарів і послуг, які сприймаються споживачем як нові. Це синергія творчості та підприємництва.
3
Презентаційні навички.
Ефективна презентація може зацікавити до співпраці, переконати, "вдихнути життя" і стати визначальним фактором успіху проєкту. Фахівцями з відмінними презентаційними навичками легше заслужити авторитет і досягнути нових вершин кар'єри.
4
Тайм-менеджмент.
Незалежно від того, найманий ви працівник, управлінець чи власник бізнесу, навички тайм-менеджменту дозволять ефективно організувати свій час, правильно розставити пріоритети і зосередитися на найважливіших завданнях. Підготовка, організація та дисципліна надають можливість не лише більше заробляти, а й більше відпочивати, що позитивно відзначається на здоров'ї та взаємовідносинах з оточуючими.

5
Командна робота.
У бізнес-колах вважають, що командна робота є ефективнішою, ніж робота, що виконується однією людиною. Уміння працювати заради загальної мети і налаштовувати роботу команди – один із найважливіших факторів досягнення успіху в бізнесі.
6
Твої майбутні професії
Маркетинг-менеджер
PR-менеджер
Підприємець
Керівник бізнесу
PPC спеціаліст
SEO спеціаліст
SMM спеціаліст
Медіапланер
Інтернет-аналітик
Контент-менеджер
Медіа-дослідник
Інтернет-маркетолог
Ринковий аналітик
Бренд-менеджер
Програма навчання
1 рік

Дисципліни циклу загальної підготовки (вступ до спеціальності, філософія, прикладна інформатика, українознавство, вища математика, іноземна мова, мікроекономіка, фізичне виховання).


Дисципліни циклу професійної підготовки (регіональна економіка, підприємництво).

2 рік
Дисципліни циклу загальної підготовки (психологія, макроекономіка, прикладне моделювання, іноземна мова, право, фізичне виховання).

Дисципліни циклу професійної підготовки (статистика, бухгалтерський облік, менеджмент).

Вибіркові навчальні дисципліни.

Практична підготовка (міждисциплінарний тренінг).
3 рік

Дисципліни циклу професійної підготовки (паблік рілейшнз у бізнесі, фінанси, менеджмент персоналу, міжнародна економіка, маркетинг, логістика, сервісний менеджмент).


Вибіркові навчальні дисципліни.


Практична підготовка (тренінг).

4 рік
Дисципліни циклу професійної підготовки (маркетингові комунікацій, маркетингове ціноутворення, поведінка споживачів, управління продажами, маркетингові дослідження, маркетинг промислового підприємства, маркетингова товарна політика.

Вибіркові навчальні дисципліни.

Практична підготовка (тренінг, практика, підготовка та захист кваліфікаційної бакалаврської роботи).
З переліком предметів можна ознайомитися за посиланням нижче
Важливою складовою навчання є регулярне проведення тренінгів із залученням бізнес-практиків.
Освітня програма «Маркетинг» пропонує можливість вивчати іноземну мову протягом усього періоду навчання: перші 2 роки іноземна мова є обов'язковою дисципліною, а на третьому та четвертому курсах є вибірковою, і продовження її вивчення відбувається за бажанням студента. Пропонуються такі іноземні мови для вивчення: англійська, німецька, французька, іспанська та польська. Групи утворюються відповідно до рівня володіння мовою (початковий, середній, високий).
Можливості навчання за кордоном
Студенти КНЕУ та, зокрема, факультету маркетингу мають можливість навчатися протягом семестру за кордоном за стипендіальними програмами Erasmus+ (Європейський Союз) та DAAD (Німеччина). Наші студенти вже багато років їздять на навчання до університетів Німеччини, Австрії, Іспанії, Італії, Франції, Польщі, Румунії та інших країн світу, де поглиблюють свої знання, отримують новий досвід та набувають міжкультурних компетентностей.

Наші ключові партнери

Освітня програма «Маркетинг» відкриває двері для старту і побудови кар'єри в більшості відомих компаній, ключовим чинником успіху яких є ефективна маркетингова діяльність.

Зателефонуйте чи напишіть нам:
Телефон: +38 099 308 64 38
E-mail: fm@kneu.edu.ua
Завітайте до нас
Київський національний економічний університет
імені Вадима Гетьмана


Факультет маркетингу


м. Київ, пр. Перемоги 54/1 (головний корпус КНЕУ), кабінет 332
(найближча станція метро “Шулявська”)
Telegram
Вступ 2021, Факультет маркетингу
Офіційна веб-сторінка факультету маркетингу
*** Замовити зворотний зв'язок ***
Ми будемо раді відповісти на твої питання
Нажимая на кнопку вы соглашаетесь с нашими условиями о передаче данных