EDU 4 YOU
Telegram
Вступ 2023, Факультет маркетингу
НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ТЕБЕ!!!
Відомо, що понад 70 % світової економіки зосереджено у містах. Міста стають високотехнологічними центрами розвитку, приваблюють інвестиції; конкурують за людські ресурси. Саме в містах відбуваються основні економічні події, формуються найкращі можливості для реалізації людини та її бізнес-ідей.
Сучасні міста конкурують за ресурси і капітали, за присутність на своїй території інноваційних компаній, стартапів, малого і середнього бізнесу, корпорацій, фінансових посередників, а їх управлінці повинні володіти інструментарієм формування особливої підприємницької екосистеми стимулювання економічного життя.

Уміння аналізувати соціально-економічне становище міста є одним з визначальних для власника капіталу щодо оцінювання ринків та прийняття рішень з інвестування.

Нині власники бізнесу детально вивчають інформацію про всі аспекти життя міста, включаючи не тільки такі економічні показники, як вартість землі та будівництва, але й соціально-побутові умови життя містян, культурні особливості міста, напрями його розвитку на довготривалу перспективу.

Освітня програма «Економіка міста та урбаністика» (urban economy/ urban studies) орієнтована на людину, яка має намір реалізувати свій потенціал у різних сферах міської економіки: від започаткування бізнесу і бізнес-проектування до управління і просторового планування міста.
Ліцензійні обсяг
(станом на 2023 рік)
Вартість навчання
Освітня програма "Екононіка міста та урбаністика"
Денна ф.н./рік
48 100
грн
Переваги навчання на освітній програмі "Економіка міста та урбаністика" в КНЕУ:
  • значні кар'єрні перспективи у сфері, що стрімко розвивається
    спеціалісти з логістики користуються значним попитом в Україні та у близькому та дальньому зарубіжжі, а випускники працюють в європейських офісах Amazon, L'Oréal, Nestle, EKOLта інших міжнародних компаній
    1
  • участь у соціальних та культурних проектах факультету маркетингу
    Осіння казка, СтудБум, КНЕУ Сушка, благодійні ярмарки) де ви навчитеся працювати в команді, здобудете організаційний досвід та знайдете хороших друзів. Завітайте на сторінку Центру культури та мистецтв КНЕУ
    2
  • багато вакансій від наших партнерів
    багато вітчизняних та міжнародних компаній партнерів факультету пропонують вакансії в сфері логістики
    3
  • участь у роботі органів студентського самоврядування
    4
  • багато наших студентів починають працювати за спеціальністю вже на 2 чи 3 курсі
    отримуючи практичний досвід ще до закінчення університету
    5
  • великий вибір спортивних секцій на будь-який смак.
    6
А тепер більше деталей про освітню програму!
Кому потрібні знання економіки міста?
  • Великому бізнесу України та міжнародним
    при виборі місць капіталовкладень з найбільшим темпом зростання.
  • Малим та середнім підприємцям
    для започаткування бізнесу (стартапу) і бізнес-проектування.
  • Менеджерам з маркетингу
    для посилення маркетингових кампаній і отримання максимального доходу від інвестицій
  • Політичним і громадським діячам у місті та лідерам думок
    для стратегічного планування розвитку міст, залучення інвестицій і світових корпорацій, котрі вибирають між багатьма конкуруючими містами
Зміст спеціальності

Сучасні міста конкурують за ресурси, фінанси, локалізацію на своїй території малого і середнього бізнесу, стартапів, інноваційних компаній, великих всесвітньо відомих корпорацій, фінансових посередників. Отже, їх управлінці повинні володіти інструментарієм формування особливої підприємницької екосистеми, що стимулює економічну життєдіяльність.


Знання економіки міста стають актуальними з позицій:

  • реалізації політики місцевого самоврядування
  • забезпечення місцевого розвитку
  • управління містом та міським розвитком
  • менеджменту бізнесу в місті
  • маркетингу.

Економіка міста та урбаністика – це знання про інфраструктуру міста, економіку ЖКГ, землекористування у місті, моделювання простору міста, територіальне планування, політику розвитку міста.


Ми також навчаємо застосовувати просторову економетрику та моделі розвитку міст, а також використовувати інформаційні системи управління містами: GIS, Вig Data, Open Data.

Telegram
Вступ 2023, Факультет маркетингу
Цільові орієнтири та компетенції освітньої програми
  • 1
    профільні знання за програмою економіки міста та урбаністики
    Основи економіки міста, Урбаністика, Регіоналістика, Демографія та соціальна сфера міста, Інфраструктура міста, Економіка ЖКГ, Економіка землекористування в місті, Моделювання просторового розвитку міст, Політика міського розвитку, Просторове планування розвитку міста .
  • 2
    знання та оволодіння навичками в сфері сучасних інформаційних та комп'ютерних технологій в урбаністиці
    GIS-технології в аналізі розвитку міст, графічне моделювання та візуалізація просторового розвитку міст, кількісні методи в урбаністиці та ін.
  • 3
    базові знання з економіки
    Мікроекономіка, Макроекономіка, Фінанси, Менеджмент, Маркетинг, Економіка підприємства, Міжнародна економіка
  • 4
    посилені знання англійської професійної мови.
Освітні партнери :
  • Асоціація міст України
  • Органи місцевого самоврядування
  • Центральні органи виконавчої влади, до компетенції яких належать питання регіонального розвитку та місцевого самоврядування
  • Міжнародні проекти у сфері розвитку міст
  • Компанії сфери інформаційного забезпечення розвитку міст
  • Аналітичні центри
Переваги випускників програми
«Економіка міста та урбаністика»
Перевагами випускників програми є володіння сучасними методами прийняття рішень щодо управління економічною діяльністю в урбанізованому середовищі як для потреб управління міським розвитком, так і для ведення бізнесу різного масштабу, зокрема:
  • аналіз функціонування та розвитку бізнес процесів та різних сфер економіки міста
  • вміння використовувати нормативні та правові акти, що регламентують містобудівну діяльність
  • володіння методами збору та аналізу необхідної інформації про економіку міста
  • креативне і критичне мислення у дослідженнях економіки міста
  • виявляти системні характеристики міського розвитку та розробляти управлінські рішення та рекомендації
  • виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем при розробці програм розвитку міст, у тому числі із застосуванням статистичних і інших програмних продуктів
Невід'ємною складовою навчання є постійне проведення тренінгів – занять із залученням практиків, експертів, управлінців.
Можливості навчання закордоном
Студенти КНЕУ та, зокрема, факультету маркетингу мають можливість навчатися протягом семестру закордоном за стипендіальними програмами Erasmus+ (Європейський Союз) та DAAD (Німеччина). Наші студенти вже багато років їздять на навчання та за отриманням нового досвіду до університетів Німеччини, Австрії, Іспанії, Італії, Франції, Польщі, Румунії та інших країн світу.

Переваги випускників програми
Перевагами випускників програми є володіння сучасними методами прийняття рішень щодо управління економічною діяльністю в містах і урбанізованому середовищі як для потреб управління міським розвитком, так і для ведення бізнесу різного масштабу, зокрема:
  • аналіз функціонування та розвитку бізнес-процесів та різних сфер економіки міста
  • вміння використовувати нормативні та правові акти, що регламентують містобудівну діяльність
  • володіння методами збору та аналізу необхідної інформації про економіку міста
  • креативне і критичне мислення у дослідженнях економіки міста
  • виявлення системних характеристик міського розвитку та розроблення управлінських рішень щодо розвитку міста
  • виконання міждисциплінарного аналізу соціально-економічних явищ і проблем при розробленні програм розвитку міст, у тому числі із застосуванням статистичних і інших програмних продуктів
  • Зателефонуйте чи напишіть нам:
    Телефон: +38 099 308 64 38
    E-mail: fm@kneu.edu.ua
  • Завітайте до нас
    Київський національний економічний університет
    імені Вадима Гетьмана


    Факультет маркетингу


    м. Київ, пр. Берестейський 54/1 (головний корпус КНЕУ), кабінет 332
    (найближча станція метро “Шулявська”)
Telegram
Вступ 2023, Факультет маркетингу
Офіційна веб-сторінка факультету маркетингу
Facebook
Офіційна сторінка кафедри
регіоналістики і туризму
*** Замовити зворотний зв'язок ***
Ми будемо раді відповісти на ваші питання
Нажимая на кнопку вы соглашаетесь с нашими условиями о передаче данных