EDU 4 YOU
Telegram
Вступ 2023, Факультет маркетингу
Ліцензійні обсяг
Наша спеціальність
Сучасне життя і бізнес-реалії стрімко трансформуються: змінюється поведінка споживачів, бізнес-середовище, відносини між учасниками ринку. Все це диктує нові вимоги до фахівців з маркетингу.

У сучасному бізнесі, маркетингові менеджери стали тими людьми, від компетентності яких залежить успіх всієї компанії. Відповідальний за розробку клієнтської бази, менеджер з маркетингу відіграє ключову роль у зміцненні відносин з клієнтами. Високий рівень заробітної плати, цікаві відрядження та можливість постійного вдосконалення професійних навичок - це лише незначна частка того, що чекає на висококваліфікованого маркетинового менеджера. Проте, перш ніж мріяти про очікувані привілеї, необхідно отримати базові знання.
Освітня програма "Маркетинг" для тебе, якщо:
  • Ти креативний, вмієш знаходити нестандартні рішення
  • Ти хочш опанувати цікаву та затребувану професію
  • Ти не боїшся проявляти ініціативу
  • Ти маєш аналітичний склад мозку
  • Ти цілеспрямована особистість, яка бажає отримати необхідні знання для досягнення своєї мети
Вартість навчання
Освітня програма "Маркетинг"
Заочна ф.н./рік
29 500
грн
Програма вступного випробування
на другий (магістерський) рівень вищої освіти спеціальність 075 Маркетинг

Освітня програма – Маркетинг
Спеціальність
Магістри спеціальності «Маркетинг», підготовлені у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», зможуть працювати менеджерами та керівниками маркетингових і комерційних департаментів компаній та виконувати наступні функції:
  • Дослідження ринку
    оперативно відслідковувати сучасні тренди; аналізувати попит і пропозицію на ринку, діяльність конкурентів
  • Просування товарів та сервісів
    організовувати комплексні кампанії в традиційних і цифрових каналах
  • Розробка стратегії
    розробляти маркетингові стратегії і втілювати в практику комплексні плани маркетингової діяльності
  • Створення нових продуктів
    розробляти ціннісні пропозиції і конкурентоспроможні продукти
  • Клієнтоорієнтованість та результативність
    відслідковувати результативність і оптимізувати ключові показники маркетингової діяльності
  • Асортимент та ціноутворення
    Формувати асортимент та встановлювати конкурентні ціни
  • Взаємодія в команді
    Управляти міжфірмовими і внутрішньофірмовими взаємовідносинами
  • Мережа збуту
    Оптимізувати ланцюг створення цінності для отримання максимального прибутку
  • Партнерські відносини
    Вибудовувати взаємовигідні відносини з партнерами і постачальниками
А ще:
  • Адаптація до будь-яких умов зовнішнього середовища
  • Розуміння своєї ролі як частини команди і ефективне використання лідерських якостей
  • Вміння проводити наукові дослідження, оцінювати результати та робити висновки
  • Здатність аналізувати ключові показники бізнес-процесів, що знаходяться у сфері відповідальності
Ключові навички, які ви отримуєте після закінчення навчання
  • Адаптивність.
    Адаптація до будь-яких умов зовнішнього середовища.
    1
  • Допитливість.
    Вміння проводити наукові дослідження, оцінювати результати та робити висновки
    2
  • Стресостійкість
    Ти вже почнеш працювати і будеш поєднувати роботу з навчанням, що вимагатиме концентрації на своїх цілях та дозволить розвинути стресостійкість.
    3
  • Комунікативні навички
    Здатність правильно говорити, писати, вміло формулювати і доносити свої ідеї дуже важлива в бізнесі, як для роботи в груповому проекті, так і з індивідуальними клієнтами.
    4
  • Глобальне мислення.
    Для успішної роботи світогляд професіоналів повинен вийти за рамки бізнесу, культури і традицій. Необхідно вміти бачити всю «картину» в цілому, знаходити і приймати стратегічні рішення в глобальному контексті.
    5
  • Креативність.
    Новаторство і креативність є ключами для досягнення успіху в різних сферах діяльності завдяки здатності створення товарів і послуг, які сприймаються споживачем як нові. Це синергія творчості та підприємництва.
    6
  • Презентаційні навички.
    Володіючи навичками ефективної презентації ви зможете "вдихнути життя" у корпоративні зібрання та досягнути нових вершин кар'єри. Хорошим ораторам набагато легше заслужити авторитет та обійти колег на шляху до бажаної посади.
    7
  • Тайм-менеджмент.
    Неважливо, чи ви найманий працівник, управлінець чи власник власного бізнесу, навички тайм-менеджменту дозволять вам отримати більше вільного часу і зосередитися на найбільш важливих завданнях. Підготовка, організація та дисципліна надають можливість не лише більше заробляти, але і більше відпочивати, що позитивно відзначається на здоров'ї та стосунках з оточуючими.
    8
  • Командна робота.
    У бізнес-колах вважають, що командна робота є більш ефективною, ніж робота, що виконується однією людиною. Уміння працювати заради загальної мети і налаштовувати роботу команди – один із найважливіших факторів досягнення успіху в бізнесі.
    9
Особливості навчання за спеціальністю «Маркетинг», або секретні інгредієнти підготовки висококласних спеціалістів
Інтерактивна форма навчання
Підготовка універсальних спеціалістів
Орієнтація на розвиток практичних навичок у студентів
Розвиток Soft skills
Робота у командах та міні-групах
Використання кейс-методу, як однієї з основних технік навчання
Залучення провідних фахівців та бізнесменів до проведення занять
Захист робіт на базі підприємств перед топ-менеджерами компаній
Випускники програми працюють в провідних українських і зарубіжних компаніях і організаціях у різних сферах і галузях (консалтинг, аудит, інвестиції, виробництво, телекомунікації, торгівля, інвестиції, фінанси, страхування, IT, транспорт і логістика, сервіс і послуги) на позиціях фахівців і керівників в департаментах продажів, маркетингу, реклами, PR, досліджень.
Невід'ємною складовою навчання є постійне проведення тренінгів – занять із залученням бізнес-практиків.
Студенти, які обрали освітню програму "Маркетинг", мають змогу підвищити свою кваліфікацію за рахунок вибору пакетів додаткових дисциплін, серед яких «Фінансовий менеджмент», «Управління взаємовідносинами зі споживачами», «Цифровий маркетинг» та «Бренд менеджмент». Крім цього, випускники отримують практичні знання та переймають досвід провідних спеціалістів галузі, що надалі дає можливість успішно організувати та займатися розвитком власного бізнесу.
З переліком предметів можна ознайомитися за посиланням нижче
Можливості навчання закордоном
Студенти КНЕУ та, зокрема, факультету маркетингу мають можливість навчатися протягом семестру закордоном за стипендіальними програмами Erasmus+ (Європейський Союз) та DAAD (Німеччина). Наші студенти вже багато років їздять на навчання та за отриманням нового досвіду до університетів Німеччини, Австрії, Іспанії, Італії, Франції, Польщі, Румунії та інших країн світу.
Ти зможете працювати
Серед посад випускника спеціальності «Маркетинг», підготовленого ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», можуть бути такі:
  • Директор з маркетингу
  • Маркетолог
  • Менеджер проектів
  • Маркетинговий аналітик
  • Інтернет-маркетолог
  • Бренд-менеджер
  • Менеджер з продажів
  • PR-менеджер
Наші ключові партнери
Спеціальність «Маркетинг» відкриває двері для побудови кар'єри в більшості відомих компаній, оскільки саме він є головною причиною успіху таких світових брендів, як Apple, Coca-Cola, Nike, Zara, Starbucks та ін.
  • Зателефонуйте чи напишіть нам:
    Телефон: +38 099 308 64 38
    E-mail: fm@kneu.edu.ua
  • Завітайте до нас
    Київський національний економічний університет
    імені Вадима Гетьмана


    Факультет маркетингу


    м. Київ, пр. Берестейський 54/1 (головний корпус КНЕУ), кабінет 332
    (найближча станція метро “Шулявська”)
Telegram
Вступ 2023, Факультет маркетингу
Офіційна веб-сторінка факультету маркетингу
*** Замовити зворотний зв'язок ***
Ми будемо раді відповісти на ваші питання
Нажимая на кнопку вы соглашаетесь с нашими условиями о передаче данных